Rumah=Heaven

Assalamualaikum…..

Hai belog. Dan hai rakan-rakan-rakan blog.  Amboih ramainya rakan-rakan-rakan.
Skang aku nak announce kat sini yg aku sudah pun berjaya melepasi dugaan-dugaan-dugaan (lagi 3x??) yg menimpa aku spanjang aku belajar… now aku da tamat belajar fasa pertama.. fasa kedua? Mungkin ada mungkin tidak. Bergantung pada takdir dan usaha aku sendiri..

Dan sementara nak masuk fasa kedua tu (degree) ada cuti 4 bulannnn.. masa yg sgt panjang dan cukup untuk aku menambah lemak-lemak dan mengurangkan roti-roti tetapi menambahkan nasi. Ouh itu azam. Encek boypren, sila jgn halang. :P

Dan dan dan (annoying tau x ulang byk2 kali). Ok.  

Azam aku :

1. Makan tido makan tido makan makan tido tido makan tido makan tido makan. See? Banyak kan azam aku?


macam ni pun ok gak. spageti ( x reti eja) makan ni seminggu sekali mau mngelebiaqq perut aku.



contoh makan. ayam kpc mau sekali seminggu amat membantu tumbesaran saya.


2. Nak cari kayu oo nak cari kayu.. eh silap. Nak cari keja.. keja apapun tak pa. yeke xpe? Mak suruh jadi cegu tadika jap pun x nak, abes budak-budak kena balun nanti. Aish.

3. Nak dapatkan lesen memandu keta. Ish jgn la gelak. Jgn la. Tgk tu gelak jugak. X mo kawan arh. Ye la, da lama nek moto dari form 4 lagi. Masa tu nak cepat2 dapat lessen moto sbb alasan x nak dok asrama, alih-alih dok jugak situ sampai abeh form 5. sob sob.

4. Nak.. nak… nak pa lg? xtau arh, tu je kot.

Cis, cakap macam bertingkat-tingkat-tingkat azam, alah cinonet je. Memang tak berkaliber sungguh ar aku. Hee~ 

sapa yg ada azam sama macam aku?? sila angkat tgn macam saya! soley-soley..

k bubai..bubai? bye bye..

3 comments:

Cikbeyla Nabiella said...

teruskan azam anda.
hahahha

Anonymous said...

amboi azam dia...seronok la cuti 4 bulan

gadis perkasa said...

memang heaven cuti2 dok umah, mkn tido, mkn tido jer. heee