Kau Sakit, Aku Lagi Sakit

hai.
hello.
hai.
hello.
hai.
hello.
(okey, ini mintak plempang ulang byk kali)


syg ku kucing saket...huhu.. apa patut aku buat..
dah 2,3 hari dia x boleh makan, mulutnye saket..
maybe terlekat tulang ikan..
huhu..

ada sape2 bole bantu tak nak wat cmne, 
ptg tadi aku and mak aku ikat tgn and kaki dia,
 sebab dia menggelupur bila nak buka mulut dia, 
so kami ikat, and mak aku buka mulut dia, tu pun susahhhhh sangatsangat...
plus dia kelupur-kelupur tak boleh nak tengok, 
tak nampak pun tulang ikan tu, tapi lidahnye senget ke tepi, 
maybe tulang tu lekat kat gusi or lelangit kot..entahlah..


 ini teh. sebelum dia saket.



okey. ini tuan dia yg saket. Now Teh da x bersih sbb lidahnya saket. :(


ini mone. bukan monalisa tau. mone. mone. 
dia sehat walepatliat je. huh, gemok! 

Teh sakit, aku pun sakit,  nak bawak ke klinik haiwan, x de sape nak bawakkan, 
abah x larat bawak kete, 
takkan aku nak bawak kucing nek moto kot,
 mampus dia terbang terjun dari moto..


sape2 ada petua tak, ada org cakap titiskan minyak kelapa kat mulut dia, 
tapi smpai skang Teh tak balikbalik, merajuk tadi ikat tgn dia..

:(
mlm ni tido dgn gemuk mone saja..

9 comments:

cik ayin said...

ala..ciannya :P

Cikbeyla Nabiella said...

adeshh, ta penah ade kucing.
hahhaha.
tapi teringing sgt nk bela! :D

ain nadzirah said...

ala cianye die...ala awk bawk lah g klinik..kene jumpe doktor tue. xsampai at tengok... huhu.


semoge teh awk cepat sembuh.

PwEnCeSt FiZa said...

ala...ciannye..xpe msti nnti die chat....:)
teh comel....nisa pun comel....^_^

Nica said...

cik ayin : huhu.. mmg kesian pun nih..

cikbyela : bela la kucing, mak sy cakap murah rezeki, :)

ain nadzirah : tulah, nak bawak jugak wlupun dalam poket sy ada tujuh puluh sen :(

pwencest fiza :

Nica said...

pwencest fiza : skang Teh saket, da x comel....huhuhu

anismelon said...

nica...bwk la g jab.vet yg berhampiran..nnt dorg rawat kn..

Nica said...

ar okey, hari ni Teh da bole mkn, maybe tulang tu da terkeluar, maybe nca nanges-nanges dulu bawu tulang tu nak kuar kot.. hehe

jia said...

comel nyerrrrr ~.. :)
suka suka suka..
jia suka kucing tapi mak tak bagi bela.. hehe