Cerita Interview.


"Puan patut pilih saya sebab saya tahan maki, lasak, selalu senyum walaupun di maki hamun oleh pelanggan, saya seorang yang penyabar dimana pelanggan boleh berpijak-pijak di atas kepala saya, dan juga saya rela bekerja lebih masa selama 31 minit.. jadi lebih baik Puan ambil saya di antara 250 orang yang datang ni, sebab saya jamin Puan akan menyesal seumur hidup Puan sehingga Puan tidak dapat makan nasi selama 2 hari 3 malam. Terima kasih. "

Itu bukan jawapan yang aku bagi masa interbiu tadi.

Jawapan yang aku bagi tadi... eh mana leh gitau, malu ar.. hikhik
rasa macam masuk dalam mesin basuh, pastu pusing sendiri (masuk bakul angkat sendiri lah tu)

hehe, susah betol otak tengah bengong ngong ngong camni, tu la org tua-tua cakap jangan tido lepas asar, tapi tido jugak an.. 
bangun-bangun tgk pukul 6.30, ouh da subuh rupanya. 

sebenarnya, dragon ball ada 7 biji semuanya (penah dengar kan, era 1997)

lama x update blog, sebab tiba-tiba mengada-ngada-ngada terok sebab tak jumpa mamat bawah ni.
so dia dengan rela hati dia dtg menemani sy interbiu di Majlis Perbandaran siang tadi.
kekosongan 3 orang, tapi yang datang 250 org..
gila betoi.. terus down semangat.

tapi dia tunggu di luar, so semangat dtg balik.. hikhik (encek A, sila jgn perasan okeyh)


lepas abeh interbiu, terus p makan ais kacang kat jusco :P


org pakai oren, dia nak pakai oren gak!
aish.. haha...


maseh ye, temankan pegi interbiu... nanti teman lagi tau...

"abg tunggu dgn kasih sayang ye...."
"kasih sayang pun dah melayang ayg oi tunggu berejam-rejam"

hahaha..
kesian..
x..
x kesian pun :P

hehe..
pe2 pun..
maseh ye, lebiu lah...






12 comments:

shiema sufian said...

sweet la kak nisa ngan abg innn :) kawen jemout la junior oke :)

Nica said...

insyaallah....

k.nsa jemput ye :)
sruh abg in tuh cepat skit :P

cik ayin said...

wewit..aishh..hee

MIRA :) said...

wiwittt ~~ romantik la yunk :0

anismelon said...

wahwha..g tebiu pebandaran..bukan senang na dpt panggil tebiu pebandaran..anda antara terpilih..gud luck nica..

sweet coup..kawin jgn lupe ajk ye..:)

zOeY zAu YaH said...

kalau rezeki tak mustahil dapat dari 250 org tu kan..

♥ Frau Reen ♥ said...

ohoo..so sweet gmbr2 u..nt sng2 singgah blog kite ye:)

♥ Frau Reen ♥ said...

saye letak link saye kt blog awk

Ihsan Arifin said...

'sebenarnya, dragon ball ada 7 biji semuanya' haha ;D

Zulila said...

awat x gtau, dulu bapak sy keja sini... alaaaa,,,, x kan x kenal paklong raman (panggilan org sana).... gerenti dia amik punya.... haha

Arini Nuran said...

nisahhh~ bila nk mkn nasik mnyk nisah dgn in nih? :D:D lama da tunggu nih :D

Nica said...

cik ayin : wewiittt !

mira : hehe.. dipaksa tuh.. haha

anis : eh tu temuduga terbuka.. hehe

reen : tq2 :) da singgah blog u...

cegu ihsan : mesti cegu pun guna ayt tu gak kan tulis surat dulu2 tuh... haha

kak : paklong raman pun x leh watpa dah.. haha

arini : hehe.. nanti nsh jemput ye.. insyaallah 5,6 taon lagi... haha