Dah Report Polis.

camat pagiiiiiiiiiiii..
hari ni bangun pagi dengan senyuman.....
sbb aku dah report polis dah, sebab pe?
ce tgk dan baca bawah ni okey.... 



tak nampak lagi, boleh klik.

hehehe... 
sape cakap aku x berani report polis..
tgk tu..



bukan aku lah!

ni aku jumpa kat fb kawan aku tadi.. 

lepas ni nak wat report polis gak arh..

"owhh esok aku jumpa hg, aku nak tarik hidung hang sampai terkeluaq!"
dapat ja komen camtu, aku teruih lari kat balai polis. 
hikhik.

ok bye bye.