Saya dan anak-anak.

umo aku baru nak masuk 21 tahun, bulan depan tapi dah ada 8 orang anak?
 insyaallah bulan 4 ni tambah lagi sorang.. sembilan?

omg..
 (OH MENARIK GILA) 
=.=

nak tengok tak mereka-mereka tu?
oke, kita mula dengan yg sulung eh...

1.

nurul marsya..UPSR candidate this year.. gudluck my dear..


2.

nurul Alisya..9 years old..sgt suka make-up..maybe jadi like my sis, mak andam when grow up.. 
btw, awat gaya sama ja? =.=

3.

Irfan(tengah).. wroarrrr... nakal.. hehehe.. beselah.. baru la nama jantan kan kan..

4.

Alif Syazwi.. kecik-2 da graduate an... good boy :)

5. and 6.


right : Nurin Aina Balqis and Nurin Aina Sofea.. comel an..

7.


Mohd Darwisy Umar.. 3 years old plus plus.. ayat yang selalu dia cakap : sok abg nak p taman menan..tanpa jemu ulang ayat yang sama tiap-tiap hari.. huhuu...

8.

Mohd Dany Uzair.. Da boleh berjalan... triple hyperactive... huhuhuhuhh

okey yg ke-9 nelom kuar lagi k... masih dalam pembikinan.. hehehhe...

and last last last THEY ARE ALL MY NIECE merangkap anak-anak abang and kakak saya... 
Acu sayang kowang lah !

bubbai!

5 comments:

Anishaway said...

adoiyaiii. terkezut i, 21 dah ramaiii anakS nica ! hehe.

Nica said...

hahaha.. tu la.. umo nica makin ari makin tua la an..

linda said...

cayalah nisah.. tahniah2..
nt tgu anak2 sendiri lak la...

Ihsan Arifin said...

okay sume comel ouh~

Nica said...

hehehe..:)