THE MOST BEAUTIFUL PLACES IN THE WORLD.. nak p jugakkkkkk....

apa impian kowang smua?
1. nk kawen ala-ala fairy tale?
2. nak anak ramai 5-10 orang?
3. nak kumpul shawl sampai 50 helai?

opps yang ketiga maybe aku kot, 1-2 insyaallah.. =.=

dannnnnnnnnn pasti ada yang ada impian atau angan-angan yang berpanjangan lepas tengok-tengok gamba ni...
wa tunjuk sama lu okey!

eippp.. sabo la eden nak upload dulu..
da ciap pun..
cik belog syg, mucuk-mucuk cepat sikit eh loading gamba-gamba ni... 



1. Shangrila Resort Skardu, also known as “Heaven on Earth”, (pakistan)


2. The Grand Canyon (United States)


3. Cape Town, (South Africa)


4.  The Great Barrier Reef (Australia)


5.Taj Mahal,( India)


6.Canadian Rockies, (Canada)


7. Machu Picchu,( Peru)


8.Petra, (Jordan)


9.The Pyramids, (Egypt)


10.Great Wall of China,(China)


11. The Iguazu Waterfalls, (Argentina-Brazil Border)


da abes...
kowang nak pegi no bapa? 
yg penting aku tak nak g no 11, takot terjatuh tak jumpa dahhh.. 
seam.. hehe.. ok, ni source @ sos tomato yang aku amek k.. 
(http://www.dirjournal.com/) ok bubbai.. 
love love by Nicaa
 =.=

9 comments:

nur dhiya' aida said...

sangat best!! :)))

nur dhiya' aida said...

sangat best!! :)))

miss_neeya said...

tunggu kayo rayo bley pegi sume2..
uishh...hanimun lg best tempat2 ni sume ye..

linda said...

haha... aku nak p yg nom 4... hehe..
nt kita jumpak kat sana eh..

Ihsan Arifin said...

tembok cine ! siryes cam best gile

Nica said...

dhiya : best an... tapi boleh telan air liur je tgk, ta mampu pegi..hukhuk

neeya : batul tu.. tapi jgn hanimun kat air tejun tu da la ea.. hehehe

linda : okey, kul bapa, bila, perlu bawak suami ke tak? hehehhe

ihsan : tembok cine je ke? tembok melayu tak nak? =.=

Ihsan Arifin said...

tembok melayu kt mne nica? =,=

Nica said...

kat blkg umah saya!
mai lah tgk.. agagagaga

Ihsan Arifin said...

agaga. tu rban ayam bukan tembok melayu =,=