VIDEO APE TU?

lama tak update belog. lama lah tu lebih dari sehari kan..
takdak benda nak story-morry 2,3 hari ni.. 
and beruk-beng ni dok wat kacau lak.. 
sat sat disconnect.. 
sat sat GPRS.. aish..

ok sementara boleh online lagi dengan mood beruk-beng yang baek, baik aku upload video..
ini lagu-lagu yang sedang femes dulu..
tak da la lama sangat kan..
ada bau bau bacang lagi (peribahasa apa tak da kena-mengena) 
T______T




LAGU : BILA CINTA
Orang yang main tu sape? itu Encek A..
nanti malam-malam awak main lagu ni kat saya, konpem saya tido lenaaaaaaaa... :P




LAGU : RIGHT HERE WAITING
"Bang, bang.. pakai kot smart-smart nak g mana nih"
"Abg nak g ada pesta muda mudi"
T_____T



LAGU : UNINTENDED
masa muda-muda main recorder kat saya.. 
dah besar sikit main gitar kat saya..
dah besar skit main keyboard kat saya..
lepas ni nak main ape lak.. hehehe..
xpe saya suka, asalkan jangan main kayu tiga..
kayu tiga bunyi macam mana?

ok, have fun.. :)

love. love. love. by Cik Nicaa.

1 comment:

Fahim 'n Alin said...

untunglah hehe.




slm kenal cik nicaaaaaa