Laptop boy or girl.

hurm.. Tadi pagi aku ada buat joging joging joging sket kat blog-blog org...Cantik-2 semuanya, comel-2..
Tadi ptg da balik dari joging-joging tu, eh bukan, dah balik dari pegi bank dengan boy aku.. bukan bank kat belakang umah k..Bank kat Coolem, dalam bahasa betulnya Kulim..
tau tak? tak tau kan.. (",)

Tadi aku pegi sana dgn kereta pacuan dua roda aku... gua bukan minah rempit tau, sbb gua naik Ego-S je, xda Ego-XL ok.. ceh konon ganas giler ayat..atot tak? atot tan
ok..ok..

On the way ke sana, aku ternampak sorang minah ni nak lintas jalan.. 
time tu dalam pukul 1.45 tghri camtu lah..
waa.. aku mmg tekejut giler nasib baek tak brek laju-laju..minah tu selamber je pakai baju tido lintas jalan, baju tido renda-2 lagitu, sluar pendek renda-2 satu set..jarang lagi, aduhhh aku yg tgk pun malu.. huhu.. klu pagi bole tima lg, da nak masuk pukul 2 dah, kat pekan lak tu, (bukan cina atau india tau, korang agak seniri lah ek) malu tak malu tak..sori aku tak sempat amek gambar sbb nset aku tak da kamera.. huahuahua.. 

pastu aku abaikan..then sampai.. ceit tak sampai lagi mamat tu.. tunggu sambil makan choli eh choki-choki la...


ok tu aku..ok tipu.. muka aku tak setenang tu utk tunggu org k..grrr..

da sampai kami pun pegi bank, gi keluarkan duit berjuta-juta dalam bank tu.. ok tipu.. g wat kad bank..
pastu ujannnn.. nak balik terus tak jadi so singgah makan cucur udang kat kedai depan tu... sambil tunggu ujan reda.. sambil-2 tu sembang jap, gosip jap, kutuk jap..sambil makan..

"BB, malam nanti klau bb online, ayg nak send bb satu benda nih.."

"Benda apa?" 

"Benda ni kita boleh tau laptop bb perempuan atau lelaki" (lori lalu)

"Haa?? camana? "

"Nanti la ayg send, ada coding2 tu, bb kena save kat laptop, pastu buka balik,  ada suara perempuan or lelaki"

"Erk" (dengan muka hairan dan idung kembang kempis)

"Ala malam nanti ayg tunjuk lah"

"Tunjuk? Dalam laptop tu bole tgk ke BABY kita nanti perempuan ke laki?"

"Haa? ( sambil tercengang-cengang selama 5 saat). Apa bb ni? ayg cakap LAPTOP lah.. laptop bb tu perempuan ke laki... aishhh"

"Ohh.. (tersengeh seperti kerang busuk) "

rupanya dia tak dengar aku sebut Laptop..aku gelak kuat sampai org kat kedai tu tgk aku..malu weh malu.. sape2 yg x tahu jantina laptop tu klik SINI.

kat atas tu memang bukan aku.. ngehngeh..


10 comments:

Anonymous said...

ppuan tu ngingau kot..haha

Unknown said...

ha'ah kan.. ngigau pastu lintas jalan.. naseb buka mata.. kalau tak sy langgar dengan "kereta" sy..

syaja said...

thumbs up =)

Ain Zulaikha said...

hahahaha mcm mana lak dia boleh tersalah dengar?

hahahha ni kalau saya dapat bf ni kan, kalau dapat arkitek mmg kena jaga elok2 lah ni.. hehe

HaNa Hani said...

pompuan tuh sah2 mamai lagi tuh
xpown sleepwalking..
hahaha
patot la malaysia neyh bnyk arkitek sgt
hahaha

Unknown said...

>Syaja : ^_^

>Ain Zulaikha : rasa mcm nak cepok je kan mamat yg sala dgr tu kan.. :P

>miss stranger : tu la.. kenapa dia tak blogwalking je kan.. ada jugak faedahnya.. :P

misztikah said...

sy dah try buat sblm ni. laptop sy gurl..huaaa nak boy hihi
----> gatai.

Unknown said...

yeke.. laptop sy boy.. hikhik..
tapi dia x sebut "I LOVE U" sebab sy edit jadi "I HATE U"

T__T

ARJUNA.Inc said...

haha..akitek kat cni haa..cmne plak?haha..

eikynsilent said...

susah la.. bf arkitek. hahaha.