Mari Bermain Bola.

Orang cakap kan, orang cakap kan, dahi luas tu murah rezeki.. aku tak tahu la dowg mengejek ataupun sekadar memujuk hati dowg yg ingin mengatakan dahi aku dongga.

so aku tak percaya, lagipun mereka orang-orang je pun. yang kat sawah padi tu. bukan manusia. so aku tak hambek peduli.

Permohonan aku utk tukar kampus uitm Shah Alam ke Arau tak diluluskan (masih fikir kenapa lari dari tajuk asal..)
So aku perlulah membina hati yang cekal dan padu untuk mengekalkan hubungan jarak jauh bersama Encek Ashraf Salihin yang tersayang lagi tercinta lagi terkasih lagi ter ter terkentut.

So, (cuba kira berapa kali so dah.)
aku harap hubungan aku dgn dia berkekalan dgn jayanya dan bertahan sehingga ke jinjang pelamin dan seterusnya ke anak cucu cicit.

"Grandma, grandma!" panggil cucuku.
time tu aku harap aku dah berhenti pakai shawl macam ni so cucu aku takkan cakap nak main bola kat dahi aku disebakan keluasan dahi aku melebihi 2 hektar.

okey, marilah bermain bole. eh bola.  
saja x-large kan gmba so boleh nampak keluasan sebenar pdg bola. 


harap awak boleh jadi Grandpa bersama saya. Walaupun sy sudah banyak anak kucing, tunggu lagi 2 minggu lagi kucing bersalin, awak naik pangkat jadi Grandpa dah.
i love u Grandpa.!

19 comments:

cheqwa said...

hahaha..ingat apa tadi ^_^ sweetlah korang nih.semoga buleh menjadi sweet grandpa and grandma 1 hari nanti! :D

Nica said...

@cheqwa

aminn..
semoga cucu2 grandma dan grandpa nanti takda padang bola kat dahi masing2 dah.. hehe

lindariepin said...

hope kekal la grandpa grandma 2 org ni.... cayalah nisa... dari skolah smpai la... :)

Nica said...

@lindariepin

aminn...
eh kalau ramai mendoakan, insyaallah minggu depan naik pelamin dah..

*tudia tak sabaq!

laskar pelangi said...

pewit! comelnya dia..walau dikatakan dahi bak padang bola..kih3 =D

nak gak merasa main bola kat dahi awak..boleh tak agak2? lalalalaaa~~
aiseh! npa nak tukar dr shah alam ke arau? orang lain nak tukar dr arau ke shah alam adalah.heeee~:)

salam singgah dari Pelangi :)
salam ramadhan~~

Nica said...

@laskar pelangi

meh la meh la.. bola apa nak main?
bola tampaq? bola jaring? bola-bola api?

hehe.. klu dapat tukar dekat skit dgn grandpa :0

salam rmadhan, slamat hr raya :P

Qaseh dalia adelia said...

kite dahi luas gak

Nica said...

@Qaseh dalia adelia

klu camtu mari kita buat fanpage di fb. kami dahu luas. :P

Saif Sulong said...

mane bola nye? hehe
btw,sweetnye korang. :)

salam perkenalan~

Nica said...

@Saif Sulong

bola x beli lagi. ada padang bola je... hehe

sumaiyah mokhtar said...

heee so sweet dear, :) moga bahagia :)

Nica said...

@sumaiyah mokhtar

thanks yg :)

eddydannieal said...

Nice blogging.. sweet :0

sifu im said...

ahaha..dahi luas ke??adk badik zaibo la klu dahi luas

Haura Malina said...

hai hot grandma ! hehe ;)

Nica said...

@eddydannieal

thank u :)

Nica said...

@sifu im

bukan, zaibo yg tiru sy tuh. hehe

Nica said...

@Haura Malina

hai grandma panas ! :P

H Y D E said...

comeyyy sangat, grandma sama grandpa ni. moga bahagia hendaknya :)

latest : Padan Muka!