15 Tips Murah Rezeki

Assalamualaikum..

hari ni hari jumaat, dah kerat kuku kalian semua?
"dahhh...." sayup-sayup kedengaran suara pembaca blog Cerita Hati. Sambil mengunyah makanan yang penuh di dalam mulut, malah mata mereka masih tepat mengadap tepat ke skrin laptop.. tudia ayat, nak novelis habis. puii.

kelas saya petang ni, pukul 3.. jadi masih sempat utk saya update blog skejap.
bersempena hari jumaat, saya ada 15 tips dari ustazah Siti Nor Bahyah.. 
mai tengok sat, kot2 ada amalan yang belum kita praktikkan, kita boleh praktikkan dalam kehidupan harian. bukan hari jumaat je k.. setiap hari pun boleh..
salah satu tip untuk murah rezeki ialah membantu penuntut ilmu, jadi saya juga salah seorang penuntut ilmu, dan sapa2 rasa nak bg murah rezeki tu, boleh lah bantu saya, pm saya, nanti saya bagi nombor akaun bank.. muahaha.



ok, selamat berjumaat semua dan selamat menambah amalan ye.. hidup kita sekali sahaja, gunakan peluang yang ada sebaik mungkin. penuhkan jadual kita selain menuntut ilmu, atau bekerja dengan beribadah kepada Allah.. hehe. pesanan dari ustazah Hanisah. hikhik

No comments: