Mid term break.

sangat tidak sabar nak balik rumah....yeah im coming home...

umah saya di TS ye. bukan Times Square ye. hoho Tun Sardon..





gmbar masa program anak selangor. eh sejak bila jadi anak selangor ni. sori saya dtg sbb ada mkan free. tehee....

mari listkan aktibiti yg patut dibuat cuti ini :

» tido puas puas sampai kena ketuk pintu sampai reban

»makan sampai perut terkeluar dari posisi asal. wahwahwah.. dasat kau.

»main kucing sampai lemau.siap kau kucing.

» abeskan training lesen keta. hoho baru boleh melaram keta baru kat umah. hehehhe gelak sambil angkat kening sebelah.

» dating dgn mak kat shopping compleks sambik makan claypot tomyam.

» dating sgn boyprengg sambil makan jagung tepi pantai.


ok fine lah. dah tamak haloba dah ni. semua nk dimuatkan dalam cuti yg seminggu ciput sekejap je.. damn.

tapi lemah betul klu time nak naik bas. ish. klau tak terhantuk kepala jat cermin bas x sah, tak pon terhantuk kepala kat kepala org sebelah. mmg dasar tido.

ok lah nak tido. fuuuuu...

bai. ;)
posted from Bloggeroid

2 comments:

zOeY zAu YaH said...

amboi byknya nk buat haha..tp takpe bkn slalu kan..

Nicaa said...

betul tu... bkan slalu nak cuti... kan kan kan..