Hello 2012. Please Be Nice.

tak lambat lagi kan nak wish happy new year. 

Happy New Year.

okbai.

eh eh, takat kau nak hapdate tulis sepatah dua kata tu, tak payah la an.. -.-"
tak tak, saya sangat sibuk jadi saya tidak punya masa untuk update, tapi saya punya masa untuk buka blog org lain dan komen-komen. huhu..

so? kali ini mau update entry 2012 dengan jayanya. apsal ayat berbunga-bunga sangat ni.

sekarang ni musim final exam untuk student degree, jadi sambutan new year tahun ini sgt lah hambar dan membosankan. ceittt macam lah selalu sambut new year.
tak, saya bukanlah jenis yang menyambut hari-hari lain selain hari raya, hari lahir family, dan tersayang dan juga hari kelahiran anak-anak kucing yang comel. itu adalah hari yang wajib disambut.

checklist untuk 2012.

* new boyfriend (eh tak tak, saya sgt syg beliau okey, hikhik sambil senyum kambing)
* new book, leave all bad habits in daily life. pray for me.
*jalan2 with kwn2 tersayang  (plan for pangkor, i-city, pulau perhentian, ambik kau tamak gila semua nak pegi)
* study hard, get good pointer.
* new phone, insyaAllah.


banyak lagi, malas nak list. nanti jadi angan-angan, bukan checklist. apa2pun org yang punya azam dan impian lebih baik dari orang yang tidak punya apa-apa utk kehidupannya.

ok till then, gud luck for all degree students for your exam...

jgn jadi mcm saya, last minute study, cuak je.
bye.

No comments: