congratz to my niece!

ini anak sedara saya ye. 
saya makcik dia ye.
fine lah. saya dah tua. fine sekali lagi.


tahniah ye dapat 5A UPSR.
acu doakan marsya berjaya ye dlm life marsya.
kalau boleh bagi dapat 8A PMR pulak.
lepas tu 30 A dalam SPM pulak.
kot2 la nanti subjek SPM dah ada sampai 30 kan.
yang paling penting sekali SPM.
tapi baguslah dah ada permulaan yang baik.
proceed next challenge pulak.



# jgn jadi cam acu, SPM main-main, kalau tak, boleh sambung study kat oversea. tudia perasan. okbai.

5 comments:

Ihsan Arifin said...

tudiaaa melampau betul tu kak kalau spm smpi 30 subjek haha bile mase nak study x tahuuu

Nurul Marsya said...

2 larh..apa la acu nie...jenoh nak study...takat 5 pon dah kurus badan nie...lagi nak tambah 30 subjek...ntah tinggal rangka ja...

Nicaa said...

cegu : hehe ada bran amek 30 subjek ?
nak tabik springggg nih.

marsya : hehe.. dpat 30 A acu bagi rm30. (apa barang bagi rm30 saja noh~~)

Nurul Marsya said...

30 ja...
UPSR pun x dapat gi...nak tunggu SPM da..
Apa la ACU ni...mana hadiah marsya..?!~

Nicaa said...

alamak. ok2.. adiah 5kupang je kan.. ok nanti acu bagi. huahua