Entri cepat cepat post, mari cepat cepat tengok :)

disebabkan masalah berukband yang makin menjadi-jadi, aku menamam hasrat tidak mahu bayar untuk bulan ini.. cewahh padahal cakap je la takde duitttt, kahkah..

ok la ok lah
ini entri cepat x boleh banyak cakap...

sempena Encek A dapat elaun bulanan, aku pun telah menumpang masa dan ongkos beliau untuk makan jagung bakar di feringgi beach (toksah dok org puteh sgt la, mak hang beranak tang mana?) huhuhu

tetapi gmbar gajung kabar x de ye, gmbar pantai ada lahhhh...


mulakan entri dgn gambaq perasan duluuuuuu


tu dia bajet tinggi, padahal tinggi cuma 145cm
hikhik
malu malu

aip pegang kain takut terbang dek angin...

terjumpa pulak abg bunian... hikhik...
hai putera raja turun dari kayangan, jgn lupa bawak trun jagung bakar utk sy !
yeah ini pantainya...

konon-konon cun abeh padahal x sedar diri dah gemokk, berat naik 1.6kg bulan lepas selepas sebulan bergoyang kaki di rumah.

goyang kaki pun penat pa..
cuba goyang kaki tgk tanpa henti..
penat kan..
ok lah..
masa suntuk.. nak p tgk blog org pulak.. :)

jumpa lagi ye..
maklumlah esok last berokband, tunggu duit jatuh dari langit dulu baru g bayar okey..
bye bye bye...



8 comments:

hana sudradjat said...

buat photoshoot ye..comel-comel...

Nica said...

photoshoot? oh tidakk.. saja saja ja nih.. hehe

sumaiyah mokhtar said...

gemok? mane ade, comel ade lah :)

nur dhiya' aida said...

woot woot !! hee~

cik ayin said...

wewitt :P

Ihsan Arifin said...

ehem ehem makin kurus lah kak >,<

~Nanie@InTaN~ said...

cantik..pndai bergayalah kamooo ;p

Shawn Razaleigh said...

kelakor ini entry.. follow u lah :)