Terima Kasih Allah.

Terima kasih Allah. Terima kasih. 
Kau maha mendengar setiap keluhan hati.
Kau memahami setiap kehendak hati.
meski dosaku setinggi gunung, malah lebih lagi, astagfirullah.
meski aku terkadang melupakan-Mu,
tapi sememangnya Kau berada dekat lebih dekat dari urat pangkal leherku.
Kau masih memandang dan memakbulkan doa-doa kecilku.
terima kasih Allah.

Moga perjalanan hidup ini, lebih baik,
aku memohon jadikan lah aku wanita yg penuh dengan keberkatan yang diredhaimu.
amin.


Salah satu tanda keberkatan wanita itu ialah cepat perkahwinan, cepat pula kehamilan dan ringan pula maharnya (mas kahwin).

Dikahwini wanita itu kerana empat perkara; kerana hartanya, kerana keturunannya, kerana kecantikannya, dan kerana agamanya. Maka carilah yang kuat beragama nescaya kamu beruntung.
p/s : susah kan nak tgk gua serius, but sometimes it comes deeply through my heart, then, terus rasa sebak, nak nangis, dan bercakap pada diri, ya allah, betapa aku melupakanmu, ampuni aku. sobsssss30x.. salam jumaat.. moga Allah redhai setiap nafas, setiap langkah dan setiap apa jua yang kita lakukan. 




1 comment:

Unknown said...

insyaALLAH...moga kita sama2 dpt keberkatan Allah :)