Selamat pengantin baru Abg..

hai. berkurun x update blog. 
sibuk tau.
 sibuk dgn macam-macam urusan...
cewahhh macam la sibuk sangat!
sibuk la tahu x...
sudah sudah......!! 
aish, dok wat gadoh pa tang ni.. 
pedulikan eh..

sbnrnya, cuti sem hari tu saya sibuk dan menyibuk utk uruskan wedding abg..
siapkan hantaran dan tolong packing apa2 yang patut.. 
dan saya juga telah rasmi katil pengantin sebelum mereka rasmi... 
hahahahha gelak jahat.. :P

ini abg saya, Abg lah..
dan ini kakak ipar saya..




ar itu saje...

dan sebelah kiri ni adik pengantin, dia belum berkahwin lagi. 
nama beliau Hanisah, umur beliau 22 tahun 9 hari..
beliau comel mcm kucing dan beliau suka perasan yang beliau comel mcm kucing..
err dah dah..! 
adess tension betul klu menaip bnda bukan bukan nih..

 sebelah kanan pula kakak pengantin, beliau sudah berkahwin dan punya 3 org anak..

ok iu saja.. 
jumpa lagi di entry tertunggak nanti.. :P



8 comments:

e i y k a said...

selamat pengantin baru too abang akak :)

Nicaa said...

Hehe tima kasih bg pihak beliau... ;-)

shiema sufian said...

selamat pengantin baru, eh eh. asal kak nisa pulak dah shiema tengok mcm pengantin ni ? lawaaaa, kak nisa punya turn bila pulak ? (:

Nicaa said...

Ades shima soklan cepu mas tu...kak nsa lambat lagi la..uwaaaaa... tanya la abg in lak... hehe

Ihsan Arifin said...

alahai keciknye abangnyeee.
kakak iparnye besar lagi :)

Admin said...

Nice Blog!! jom lepak kat sini jugak http://kedai-emas999.blogspot.com..Thanks! :-)

ain nadzirah said...

awk bile lagi?? hehe

Nicaa said...

Saya esok kot...hihihi