Kasih Ibu

salam jumaat.

sambil tonton tv, tiba2 rasa nk menulis. hari ni cuti sempena CNY kan, so saya cuti la ceritaaa dia.. tapi hasben sy kerja.. jadi saya hilang punca nk buat apa di rumah. jadi saya bajet sy surirumah harini, basuh baju lipat baju, sapu smpah, bg mkn ikan, ikan je la.. anak tak kuar lagi.. nk bg mkn pun.. hihi

smlm sy cuti jugak.. tp hasben sy keje.. cari rezeki lebih.. utk anak bini dia jugak.. bini dia buat apa kat rumah? bini dia p jalan dgn mak dia.. haha..

mak sy roger sy ajak jln2 tesco depan rumah sy.. jadi sebabkan dekat je dgn umah sy on saja.. mak sy yg jauh nk dtg, tapi demi anak dia yg comel ini, 20 minit tu apa adahal rempit sekejap je smpai..

jdi kami pun dating la dua org.. teman mak sy shopping baju.. katanya lama x jalan dgn senang hati. ye lah kalau dgn ayah sy, x larat pulak ayah sy nak follow masuk kedai keluar kedai tapi x beli apa kan.. so dgn sy senang, kami sama2 masuk kedai kuar kedai tanpa beli apa2.. haha

tu je cerita dia.. tp bila mak saya otw blk, tiba2 rasa sebak. rasa mcm alaa x yah la balik.. uwaaa.. teruk betul.. sy dah nk jadi ibu tapi tetap nk dekat dgn ibu.. huhu.. tapi apa2 pun mak sy adalah yg terbaik.. kasih syg suami pun terbaik.. jadi sy syg kedua2nya.. semoga anak yg bakal lahir nanti, sy dapat curahkan kasih syg seperti mak sy..

sob sob. *sambung lipat kain

3 comments:

Najib Ariyan said...

kirim salam kat mak... shopping jangan banyak2 nanti tesco kaya raya... hahaha

Hanisah In said...

en najib : haha.. nma je shopping kt tesco tp g shopping kedai baju siam dlm tesco... hahaha

Aaron Grey said...

Hi, can I contact you through your email? I've something to share that might interest you.

Aaron
aarongrey112 gmail.com